Kliniğimiz kurulduğu günden bugüne açık veteriner aradığınız her anda size yardımcı olmak için buradadır. Amacımız hayvan dostlarımızın bizimle daha uzun bir süre boyunca sağlıklı, kaliteli ve mutlu bir yaşam sürmesidir. Kliniğimizdeki veteriner hekimler her türlü gerekli bilgi, donanım ve tecrübeye sahiptir ve gerekli acil veteriner hizmetlerini yerine getirebilirler.

Sağlık odaklı çalışma sistemimizle, alanında donanımlı veteriner hekimlerle çalışmakta ve en gelişmiş tanı yöntemlerini kullanmaktayız. Etik değerlere saygılı, hayvan sever kadromuzun yer aldığı kliniğimize her türlü nöbetçi veteriner hizmetleri için başvurabilirsiniz. Kedi, köpek ve kuşların genel sağlık muayeneleri ve hastalık tanısı için kontrollerin yapıldığı kliniğimizde röntgen, eko çekimi, ultrason, kan ve idrar tahlili hizmetleri de vermekteyiz. Kliniğimizin temelinde hayvan sevgisi ve hayvan dostlarımızı koruma içgüdüsü yatar. Maltepe veteriner kliniği olarak değişen ihtiyaçlarınızın hepsine sizin ve evcil hayvanınız için en iyi şekilde cevap vermekteyiz.

Veteriner Hizmetlerimiz

Evcil hayvanların hamileliklerinde de annenin ve yavrularının düzenli kontrolü büyük önem taşımaktadır. Hamileliğin başladığı andan itibaren annenin diyetinin yeniden düzenlenmesi gerekir. Maltepe veteriner kliniğimizde ultrason ile bu gibi durumların kontrolü yapılmaktadır. Ek olarak koruyucu ve önleyici hizmetler kapsamında kısırlaştırma, iç ve dış parazit tedavisi, aşılama hizmetleri de sunuyoruz. Klinik bünyemizde acil müdahaleler için ekibimiz mevcuttur.

Maltepe nöbetçi veteriner kliniği olarak bize ne zaman ihtiyacınızın olacağını tahmin edemezsiniz, ancak ihtiyacınız oluştuğu anda size en iyi ve en temiz hizmeti sunacağımızdan emin olabilirsiniz. Veteriner kliniğimizin temizliğine büyük önem vermekteyiz. Çalışma yerimizin temizliği hastalarımızın mikrop kapmalarını önler ve iyileşme sürelerini kısaltır. Hayvanlarınızın tedavisinde kullanılan bütün gerekli aletler, mama ve su kapları sürekli olarak temizlenmekte ve alkolle sterilize edilmektedir.

Maltepe en iyi veteriner hizmetini alabileceğiniz lokasyonlardan biridir. Kliniğimiz evcil hayvanlarınızı iyileştirmekle kalmaz, size ihtiyacınız dahilinde eğitim ve kuaför hizmeti de sağlamaktadır. Tedavi gören ve tıraş edilen evcil hayvanlarınız size temizlenmiş bir şekilde teslim edilir.  Evcil hayvanlarınız bizimle kalırken sürekli olarak kapalı kalmaz ve günlük olarak yürüyüşe çıkarılırlar. Kliniğimiz veteriner ararken ilk aklınıza gelen isim olmayı hedeflemektedir. Hizmetlerimiz hakkında daha detaylı bilgi almak için bize ulaşabilirsiniz.