Evcil hayvan bakımı hayat boyu süren bir zaman dilimini kapsar. Eve hayvan almadan önce bu konuyu detaylı olarak düşünerek harekete geçilmesi gerekmektedir. Aylık aşılarının takibi, kontrolleri ve tıraş olması için veterinere götürülmesi gerekir. Bu ve benzeri sebepler için evcil hayvanınızı veterinere götüremediğiniz durumlarda kliniğimiz evde veteriner hizmeti vermektedir. Özellikle büyük şehirlerde hayatın hızı ve trafik yoğunluğu sebebiyle bu uygulama tercih edilmektedir. İş yoğunluğundan veya evcil hayvanlarınızın birden fazla olması sebebiyle veterinere ulaşımda sıkıntı duyduğunuzda adresinize gelerek hizmet verilmektedir. Pet vet hizmeti almak için evcil hayvanlarınızın hepsi için destek alma şansınız bulunmaktadır.

Veteriner Hizmetleri Nelerdir?

Veteriner eve servis hizmeti ile evcil hayvanınızın rutin kontrollerini yaptırabilirsiniz. Kedi veya köpeklerde her ay veya belirli periyotlarla aşı dönemleri olmaktadır bu hizmeti evde de alabilirsiniz. Evcil hayvanların tırnak bakımı ve tüylerinin kesilmesi için sunulan hizmetlerden yararlanmak isterseniz özellikle kedilerin kedi taksi ile evden alınarak işlemlerinin yapılması ve sonrasında yine eve bırakılması hizmeti de verilir. Hayvanlar büyüdükçe bakımlarını evde tek başınıza yapmak zorlaşmaktadır. Bu durumlarda eve veterinerlik hizmeti alarak işlerinizi kolaylaştırabilirsiniz. Ayrıca bazı hayvanlar evde büyüse de tırnak bakımı yapmak söz konusu olunca problem çıkarabilir. Eve veteriner hizmeti veya evden hayvanınızın alınması sayesinde bu işlem sizin için pratik bir hal alır.

Kimler Eve Veteriner Hizmeti Alabilir?

Evcil hayvanınız yaşlandıysa, birden fazla hayvanınız varsa, hamile bir evcil hayvanınız varsa ve veterinere götürülürken kafesine girmekte sorun çıkarıyorsa eve veteriner hizmeti almak için başvurabilirsiniz. Eve veteriner istanbul seçeneği kapsamında evcil hayvanınızın sağlık kontrolleri ve gereken aşı uygulamaları yapılmaktadır. Gereken tüm malzemeler ve aşılar tedarik edilerek istediğiniz adrese gelip evcil hayvanınızın ihtiyaç duyduğu her türlü hizmeti kısa sürede tamamlamaktayız. İnternet sayfamızdan veya telefonla bilgi ve randevu aldıktan sonra belirlenen gün ve saatte adresinize gelerek talep ettiğiniz işlemleri yaparız.

Pet Taxi

Evcil hayvanlar bakım amacıyla evinizden alınırken pet taxi hizmetimizden faydalanma şansınız bulunmaktadır. Bu sayede hayvanınızın güvenle yolculuk yapmasını sağlanır. Uygun koşullarda veteriner kliniğine getirilen hayvanlar yine aynı titizlikle işlemleri yapıldıktan sonra eve teslim edilirler. Eve veteriner küçükyalı hizmetlerimizi gerçekleştirirken özenle ve bilinçli bir ekiple işlemler yapılmaktadır.

Günümüzde evde hayvan beslemek herkesin tercih ettiği bir durumdur. Bu sebepten de veterinerlik hizmetlerin kapsamı da genişlemiştir. Evde veteriner hizmeti alarak hem hayvanınızın rahat etmesini hem de size kolaylık olmasını sağlamış olursunuz. Çalışan kişilerin hayvanlarının bakımı için vakit ayıramamaları sebebiyle pet taxi uygulaması hayata geçirilmiştir. Size uygun olan zamanda evcil hayvanınızı evinizden alarak hayatınızı kolaylaştırırız. Evcil hayvanların sağlığı için veterinerlik işlemlerinin aksatılmaması önerilmektedir. Sağlıklı ve mutlu bir evcil hayvanla uzun yıllar keyifli zaman geçirebilirsiniz.