Veteriner klinik hizmetlerini en iyi şekilde sunmak amacı ile kurulan atalar veteriner, minik evcil dostlarımıza ve sahiplerine son teknolojik cihazlar kullanarak hayvanlarda görülen tüm hastalıklara erken tanı, teşhis ve birbirinden farklı tedavi yöntemleri ile yardımcı olmaktadır. 7/24 açık veteriner hizmetleri ile hafta içi hafta sonu fark etmeksizin tüm gün ulaşabileceğiniz bir anlayış ile hizmetlerimize devam etmekteyiz. Alanında uzman, deneyimli, tecrübeli ekip arkadaşlarımız ile çalışmalarımızı sürdürmekteyiz. Kliniğimiz içerisinde muayene odaları, röntgen odaları, banyo ve hayvan konaklama odaları, operasyon odaları bulunmaktadır. Nöbetçi veteriner kliniği hizmetlerinde bulunduğu kliniğimizde operasyon el ve muayene işlemlerinde modern yöntemler kullanılmakta ve problemlere kısa sürede çözümler sunulmaktadır. Veteriner hekimlerimiz, köpek ve kedi kısırlaştırma, öz hastalıkları, doğum, aşılama ve banyo gibi temel hizmetlerde bulunmaktadır.

Veteriner Kliniklerimizde Sağladığımız Hizmetler

Veteriner hizmetlerinde evcil dostlarımızın tüm sağlık sorunlarına çözümler sunulmaktadır. Bu işlemler yapılırken %100 başarı sağlanır. Kliniğimizde sağlamış olduğumuz hizmetlerden bazıları şunlardır;

Veteriner doğum, ileri teknik yöntemler kullanarak hem evcil hayvanınızın hem de doğacak yavru ya da yavruların sağlıklı bir şekilde dünyaya gelmelerine yardımcı olmaktayız. Ayrıca kedi ve köpek kısırlaştırma yöntemleri ile hayvanlarınızın doğum süreçleri takip edilmektedir. Bunların dışında hayvanlarda görülen jinekolojik hastaların tanı, teşhis ve tedavileri yapılmaktadır. Bostancı veteriner içerisinde normal ve sezaryen uygulamaları da yapılmaktadır.

Kliniğimizde başarılı bir şekilde vermiş olduğumuz hizmetlerden biri veteriner göz hastalıkları olmaktadır. Kedi ve köpeklerin en çok karşılaştığı sorunlardan biri göz çevresinde ve içerisinde görülen hastalıklardır. Son teknolojik cihazlar ile tespit edilen hastalıkların tedavilerine aksatmadan başlatmakta ve hastalığın ilerlemesini durdurmaktayız.

Kliniğimizde verdiğimiz hizmetlerden biri de acil veteriner olarak verdiğimiz evde servis hizmetlerimizdir. Eğer evcil hayvanınızı kliniğe getiremiyorsanız bu durumda evde veteriner hizmeti ile sağlık hizmetlerini evinize kadar getirmekteyiz.

Veteriner Servis Nedir?

Birçok insan özellikle doğum gibi özel durumlarda evcil hayvanını veteriner kliniklere getirememektedir. Bunların haricinde ise evcil hayvanın kaza geçirmesi, baygın olması durumlarda da veteriner taxi hizmetlerimizden faydalanabilirsiniz. Veteriner eve gelir mi ya da evcil hayvanımı nasıl taşıyabilirim sorusu burada hayvan sahipleri için önemli olmaktadır. Evcil hayvanlarınızı veteriner kliniklere getirmek istediğinizde araç sorunu yaşıyorsanız hemen pet taxi arayarak hayvanınızı kolayca veterinerimize getirebilirsiniz. İçerisi tüm evci hayvanlara göre donatılmış, temiz ve hijyenik araçlarımız ile bu çok kolay olacaktır. Herkes gibi sizlerde veteriner hizmetlerimizden kısa sürede faydalanabilirsiniz.

En teknolojik araçların yer aldığı, en modern tedavi yöntemlerini kullandığımızda alanında uzman veteriner hekimlerimiz bulunduğu size en yakın veteriner olarak hizmet veren açık veterinerden yardım alabilirsiniz.