Her geçen gün, dünyanın yalnızca bize ait olmadığının bilincine daha fazla varılmakta. Dünya yalnızca insanoğluna ait değil. İnsanlarla birlikte pek çok canlının da bu dünyada yaşam hakkı bulunmakta. Maltepe veteriner olarak bizler, bu durumun farkındayız ve kurulduğumuz günden bu yana bu dünyada yaşamaya en az bizler kadar hakkı bulunan hayvanlar ve onların sağlıklı yaşam hakkı için büyük bir özveriyle çalışıyoruz.

Onlar aynı zamanda insanoğlunun geçmişten bu yana en büyük dostları. Arkadaşı, dostu, sırdaşı. Ayrıca her yönüyle sevgiye ve saygıya değer varlıklar. Bunun bilinciyle, onların sağlıklı yaşam haklarını korumak için de ne gerekiyorsa yapılmalı. Bu sebeple, veteriner klinikleri de aynı hastaneler gibi bu canlıların ihtiyacı olduğu her an onların yardımına koşmakta. Bu yüzden veteriner klinikleri tarafından nöbetçi veteriner hizmeti, acil veteriner hizmetleri verilmekte. Peki nedir acil veterinerlik hizmeti? Nasıl verilir?

Acil Veteriner

Mükemmel canlılar olan hayvanlar, pek çok yönüyle de insanlarla benzeşmekte. Bu yönlerden bir tanesi de bilindiği gibi biyolojik ihtiyaç ve özellikler. Hayvanlar da tıpkı insanlar gibi acıkmakta, yemekte, hastalanmakta, mutlu ya da mutsuz olabilmekte. Bazen gerekli tüm ihtiyaçları karşılansa bile çeşitli hastalık ya da durumlarla karşılaşabilmekte. Hiç istemediğimiz kazalar onların başına da gelebilmektedir. Bu gibi acil durumlarda yapılması gereken ilk şey bir veteriner kliniğine ulaşarak onları tedavi ettirmekte. Bu sebeple, acil veteriner hizmeti hiç olmadığı kadar önem kazanmakta.

Böylesi durumlarda erken tedavinin ne kadar önemli olduğunu bilerek Maltepe acil veteriner hizmeti veren bizler, uzman veteriner hekimlerimizle en yakın dostlarımıza hiçbir şey olmaması için büyük bir özveriyle çalışmaktayız. Söz konusu sorunu anında analiz ederek tanı koymakta, yapılması gerekenleri hızlı bir şekilde, gerekli ekipmanlarımızla hemen yapmaktayız. Bu yolla, sevgili hayvanlarımızın sağlığına en kısa sürede kavuşması için profesyonel ve özverili bir çaba göstermekteyiz. Acil veterinerlik hizmetine ihtiyaç duyduğunuz her an, sizlerin ve değerli hayvan dostlarımızın yanındayız.

Maltepe Nöbetçi Veteriner

Pek çok imkanla birlikte pek çok bilinmezliği de yanında getiren dünyamızda, gündelik yaşantımızda pek çok olumsuz durumla da karşılaşabilmekteyiz. Bu insanların başına gelebildiği gibi, şüphesiz hayvanların da başına gelebilmekte. Çeşitli kazalar, yaralanmalar ya da hastalıklar hayvan dostlarımızın hayatını olumsuz etkileyebilmekte. Bu gibi durumlarda ise, nöbetçi veteriner hizmeti oldukça büyük önem kazanmakta. Maltepe nöbetçi veteriner hizmeti veren bizler ise, bu ve benzer durumların yaşanabileceğinin bilincinde olarak, her zaman sevimli dostlarımız için gerekli tüm müdahalelere hazır şekilde beklemekteyiz.

Hayvanların sağlığı için yardıma ihtiyaç duyduğunuz anda bize ulaşabilir, onlar için en hızlı ve doğru tanı ve tedavi yöntemlerini uygulayacağımızı bilerek bir miktar da olsa rahatlayabilir, onlar için her zaman en iyisini yapacağımızdan, yalnızca anlık tedaviyle değil, onun tüm süreçleriyle birebir ilgileneceğimizden, gerekli tüm tedavi, aşı uygulamalarını yapabileceğimizden emin olabilirsiniz.